tirsdag, februar 19, 2008

Vinter!

Snowman Jepp, det snør, og snør og snør...
Glatt er det også, jeg ramla på tur i postkassa i dag, og lurer på om jeg har vrikka hofta? Og kneet? Og ankelen? Vondt gjør det hvertfall.
Så har jeg kjøpt noe som ligner på nomesele til Pelle. Sånn at han får pustet ordentlig når han trekker sparken. Ei sånn ei, i sort -->
Så nå er det bare at jeg blir bra i benet, så skal vi ut og teste Smile 4
Ellers har det blitt lite klikkertrening i går og i dag. Fikk generalisert bukkinga til Billy da vi gikk tur i går formiddag, men ellers ble det lite. Igår hadde jeg jo en dundrende hodepine, og i dag er det benet. Skal ikke være lett altså Sad 5
Vi får ta det igjen i mårra... håper jeg. Vi kommer jo ingen vei om det hele tiden skal komme ting i veien for treninga da Puppy Dog Eyes

Ingen kommentarer: