mandag, februar 04, 2008

4 februar

Happy Birthday 4 gratulere til Renate-snuppa mi som har bursdag i dag Hug 6

Ellers har det vært en travel dag. Har susa litt rundt på Finnsnes. Alto fikk være med, og vi har gått oss en time i Storgata. Skikkelig slitsomt for en bondeland-hund Blonde
Så var det hjem, og så og si bare snu i døra. Nådde å skjære pølser, og sitte litt på nett, før jeg tok Alto og Pelle med og kjørte på trening. Hadde avtale om å treffe noen fra kurset, og ei som er interessert i å overta Alto. Virket som ei trivelig jente, tror nok han blir å få det bra der, om hun bestemmer seg for å ta han.

Så har Yvonne og jeg vært og spist på Jafs, mens hundene satt i bilen og pustet... Måtte stå nesten ti minutt på parkeringa med motoren igang før jeg kunne kjøre hjem.
På tur hjem kjørte vi forbi Britt Eva, som var og gikk tur med Rocky, så vi måtte stoppe å prate. Rocky har jo nettopp vært gjennom nesten samme operasjonen som Alto hadde i høst. Han ble ellevill når han så Pelle. Og vi har avtalt å møtes på lørdag, så hundene får lekt litt sammen Both Thumbs Up

Nå er jeg mest bare trøtt, men må "varve ned" litt, før jeg klarer å legge meg. Men blir nok ikke sent i kveld, nei Grin 8

Ingen kommentarer: