fredag, februar 22, 2008

Fredag

I går var det kurskveld igjen. Endelig, det har vært mye avlyst pga sykdom og dårlig vær. Vi fikk hvertfall tilbakemelding på, at jeg har gjort rett med å gå helt tilbake for å jobbe inn en bedre kontakt. Og instruktøren var og enig i, at det ser ut som Pelle kjeder seg litt i flekkene, og ikke helt ser vitsen med det vi holder på med. Så da er det bare opp til meg, å gi Pelle gode nok grunner Grin 5
Dette var jo egentlig bare bekreftelser på ting jeg alt hadde funnet ut selv. Men godt å ha med seg. Så fikk vi og noen gode tips, på hva jeg kan gjøre for å få litt fortgang i treningen. Med å avbryte og begynne på nytt. Til nå har jeg jo bare ventet, og det har nok ikke vært helt heldig, for det har ført til at jeg belønner hele kjeden med "se på meg, se bort, sitt, dekk, stå se på meg..." i stedet for bare "se på meg".
Men, men... nå vet vi hvertfall hvordan vi skal få rettet på det, så da tror jeg nok at det kan gå fortere rettveienGrin 4
Billy var og med i går. Han fikk vist seg litt frem når vi var ferdig med kurshundene, noe som faktisk han ble kjempesliten av Winking

Ååh... må skryte av i dag. Når vi går opp til pappa på mårran bruker jeg jo å ha Pelle løs. Og da hender det at han løper på trappa til naboen for å se. Hun bruker å legge ut matrester til reven og fuglene, og Pelle sniker gjerne til seg sin part. Og i dag var en av dagene han bare måtte ned og se der. Og gjett hva som satt på trappa! Ei katte! Nå tenkte jeg, går det rett til h... Veterinæren neste Frightened 2
Men tenk, Pelle så litt på pusen, bakket unna, og kom når jeg ropte på han! Jeg er halvveis i sjokk, og ikke så lite stolt.
Men vet jo da, at hadde katta reagert annerledes, ville nok Pelles reaksjon vært veldig annerledes også.

Hei pus...

Litt skummel du...

Ingen kommentarer: