onsdag, februar 13, 2008

Storfint besøk

I dag har vi hatt Martine på besøk. Det har vært skikkelig kos. Har vært ute med hundene, bakt sjokolade-muffins, lagd god middag Drool Rett og slett kost oss glugg.

Tante Harriet og Onkel Jarle har vært og hentet henne nå. det ble stille i leiligheta, men jeg er glad jeg slapp å kjøre selv. Det blåser godt i dag, og i flekkene forsvinner nesten veien helt i snøfokket. I tillegg er det plasser hvor veien er oversvømt av regnvann og smeltevann etter regnskyllet og mildværet tidligere i uka Shocked 2 Jepp, glad jeg slapp å kjøre. De hadde vært nødd å stoppe å få is av dekkene etter å ha kjørt gjennom endel sånne vann. Og regnet med at en bensinbil ville blitt stående fast. Og jeg er ikke så fryktelig flink på vinterføre. Syns slaps er ekkelt, og vann.... nææh, det har jeg ikke sertifikat for.


Ingen kommentarer: