lørdag, februar 23, 2008

Lørdag 23 februar

I dag har jeg hatt 4 kort-korte økter med Pelle. Sånn der max 5 minutt. Alle har fåregått ute, og på tre av dem har vi kun øvd kontakt. Ser kjempefremgang, nå når jeg avbryter kjedene han har laget seg. Siste økten har vi bygget oss lave kanter ute å rygge etter. Har hatt to hjørner, og brøytekant, spark og gildekassen har fungert som "vegg". Aller helst hadde han lyst til å stå oppå tingene, så det som tok lengst tid var å klikke han for å stå på bakken
Blushing 2 Men når han hadde skjønt det, så gikk det bakover og i vinkler Grin 5

Så er det Billy da. Jeg må ringe veterinæren på mandag og høre om de kan skrape tenner uten dop på han. Han begynner å få endel tannstein, så er nok på tide å ta det nå. Men jeg har ikke lyst å dope han ned. Han blir dårlig i flere dager etterpå, og det synes jeg ikke han fortjener. Han har jo tidligere, med den gammeldagse tannskrapa vært flink å ligge i ro når man skraper, så må da vel klare det nå også?

Har vært nydelig vær i dag, solskinn og deilig, men endel vind som gjorde det ganske så kaldt. Men vi har da vært ute og kost oss i solskinnet.

Ingen kommentarer: