tirsdag, februar 12, 2008

Vinter? Troor ikke det!

Blæh, for et vær! Ja, er nesten nødt til å prate om det når det er så mye vær på en gang. Raining
Har vært ute med Pelle og Alto på mårran, hatt dem løse i berget bak her. Rundt 15minutter var vi ute, og vi var gjennomvåte alle tre da vi kom inn Shocked 2
I mårra skal jeg hente Martine på skolen, og ha henne her på ettermiddagen. Det gleder jeg meg til Bouncing AroundHar kjøpt inn kyllingfilet til middag, og tenkte å bake sjokolademuffins, så jeg har kjøpt inn ingredienser til det Cookie

Har styrt litt hjemme i dag. Rydda og vaska litt... Utsetter badet i det lengste som vanlig Avoiding Eye Contact Jeg hater å vaske bad! Å det blir ikke bedre når gulvet er laga for å samle skitt, og det ellers er mugg å skrubbe bestandig Muttering
Gleder meg noe sinnsykt til å flytte!
Det slo meg tidligere, at jeg faktisk aldri har trivdes i denne leiligheta... å det sier litt, når jeg har bodd her i 7år, å ikka har pakka ut alt endaGiggle 3

Ingen kommentarer: