lørdag, februar 09, 2008

9. februar

I dag skal jeg på lekedate med hundene. Eller, det vil si... Alto vurderer jeg fortsatt. Ettersom han er såpass brå i lekinga. Vi skal nemlig til Rocky, og siden han nettopp har tatt stingene sine, etter en stor operasjon er jeg litt usikker.
Jeg kunne jo tatt Alto med, og hatt han i bånd, men er da redd for at Pelle blir å henge mest i pelsen på Alto, fremfor å leke med Rocky.
Men så er jeg litt sær og da... Kan ikke ta med Billy og Pelle, og la Alto være hjemme alene. Det blir urettferdig. Værsågod, bli gal, liksom Confused 3
Jaja, det blir tidlig middag hvertfall. "Cowboymat" i form av bacon, bønner og kjøttdeig av svin... og ris tror jeg Cooking

Kommer kanskje bilder fra "daten" senere... Spørs hvor sent det blir, kameraet mitt er ikke noe tess i mørket.

Ingen kommentarer: