søndag, februar 03, 2008

En god søndag

Idag har vi vært ute og lekt litt i snøen. Eller det er vel Billy som har lekt mest, jeg har stått og sett på, og Pelle har sedd etter våren. Happy

Hva gjør du?

Lek med meg da!


Væær så snill!


Så har vi trent litt, kontakt i dag og. Pelle har gjort alt mulig med kontakt, - basically frivillig adferd med kontakt... Når sluttet jeg å trene på kontakt tidligere tro? Jeg må jo har slurvet veldig Confused 7
Billy derimot, har jeg full kontakt med, så lenge jeg har en godbit. Han er egentlig ganske flink, og jeg blir en smule stolt av han, når han går igang. Det eneste er, at han fort syns jeg er for treg, og da begynner han å synge til meg
Diffident

Blonde Femma og jeg diller på forumet, og nå har vi lastet opp ettpar nye tema.
Grunnlag for vår/sommer-layout og Jule-layout
Jeg skal jobbe litt med vår/sommer-layouten, for å prøve å få litt fler kontraster inn, så blir den tatt i bruk etter neste konkurranse.
Jule-layouten tror jeg det blir bare eget banner til, jeg syns den var akkurat passe fansy til å være jule-pynt, så vil ikke gjøre noe med den Bouncing Around

Ingen kommentarer: