torsdag, februar 28, 2008

Langtur i finværet

I dag har jeg og Pelle vært i skogen sammen med Bjørghild og Tapper, og Brit Eva og Rocky. Egentlig var det meningen vi skulle samles å trene litt lydighet, men så begynte vi med å trekke litt unna der vi skulle være... For å slippe å trene så tett på unger på ski. det blir fort for mye forstyrrelser i og med at vi driver med innlæring på alle hundene.
Og når vi hadde trekt litt opp i skogen, ble det skygge så vi måtte gå litt til. Og plutselig var vi langt avgårde Giggle 3



Brit Eva hadde med kaffe og sjokolade, og Bjørghild hadde med kjeks og frukt, så vi fant oss en flekk i sola og satte oss, mens hundene fikk løpe og leke litt i snøen.



Etter ei stund begynte det å bli kaldt, så vi gikk videre innover.



Fire timer har jeg og Pelle vært ute på tur i dag. Litt synd at ikke Alto var med, han hadde trivdes med en sånn tur. Billy tror jeg nok at det var litt i lengste laget for.
Og jeg har fått farge! Det må være første gang at jeg har farge så tidlig!
Shocked 3

Ingen kommentarer: