fredag, oktober 31, 2008

Utfordringa!

Utfordringa er fra Line og går ut på at jeg skal svare på 10 spørsmål, for så å lage 10 nye som jeg utfordrer 3 av mine venner til å svare på.

1. Ditt beste minne?
Jeg kommer ikke på et eneste som virkelig stikker seg ut, men takk for spørsmålet, det er godt å huske all latteren, gleden og samhørigheten som har værtHug 2

2. Hva er ditt favoritt plagg?
Jeg er ikke så fryktelig opptatt av klær at jeg har det faktisk...

3. Har noen gang våknet etter en fest og virkelig angret på din oppførsel dagen før?
Såklart!

4. Hytta på fjellet eller ved sjøen?
Ved sjøen <3

5. Hvem ville du hatt en drømmedate med?
Hmm... hmm... Tror det kommer an på hva drømmedaten skulle inneholde. I øyeblikket tror jeg heller jeg ville tatt ei god venninne med på en drømmekveld. Menn er noe herk!


6. Er du svigemors drøm?
Så langt derifra...Laughing 14

7. Om du kunne velge, hvem ville du ha vært for en dag?
Hadde vært gøy å prøvd å være hvemsomhelst som er min rake motsetning. For å se hvordan det er liksom. Rik, vakker, veltrent, i full jobb...

8. Hva foretrekker du: Vår, Sommer, Høst eller Vinter?
Høst

9. Smaker du på druer eller smågodt i butikkene?
Veldig sjeldent, men det hender...

10.Hvilken sportsgren ville du helst vunnet OL medalje i?
Feltritt

Mine spørsmål går til Yvonne, Maren og Emma og er som følger:

1. Natt eller dag?
2. Ut på byen, eller hjemme med venner?
3. Om du kunne spolt tilbake livet ditt, og endret et avgjørende valg du har tatt. Hva ville du endret?
4. Om du fikk en helaften med en person, hvem skulle det vært og hva skulle dere gjort?
5. Liker du best å gi eller få?
6. Liker du best turer i skog eller fjell?
7. Hva kunne du ikke levd uten (bortsett fra luft)?
8. Favoritt-middag?
9. Diamant eller gråstein?
10. Tie eller tale?