lørdag, oktober 18, 2008

Helg, besøk og fest

Honningsvåg 18.oktober 2008


I dag kom pappa overraskende på besøk hit. Eller... jeg visste om det da, det var bestemor og bestefar som ble overrasket. Og jeg skulle så gjerne hatt bilde av ansiktene deres når de så han stå i døra. Bestemor mista haka, og satt bare og gapte lengeLaughing
Hundene ble visst like overraska. Pelle gikk fullstendig av skaftet i glede. Og ble til slutt bare stående å gjespe og gjespe. Så ganske komiskt ut egentlig, men han måtte vel prøve å roe seg på ett eller annet vis


I kveld skal Marita og Kjell ha innflyttingsfest, så hundene har fått en god løpetur så de skal være mest mulig rolige når bråket starter og jeg stikker avgårde. Ellers er det litt godt å vite, at om de bjeffer på bråket, så er naboene som ikke skal på fest bortreist, så ingen blir forstyrra av det.
Her filmet jeg dem på tur i dag. De er ganske flinke å komme når jeg roper. Stoppet dem faktisk en gang også, da de var på tur i full firsprang mot en annen hund med eier som var et stykke borte i fjellet, og det er jeg ganske fornøyd med, for de er litt veldig sosiale av seg så det er slettes ikke bestandig jeg har 100% kontrollBlushing 2


Ingen kommentarer: