lørdag, oktober 04, 2008

Høst


Nå begynner det jaggu å bli friskt ute. Har vært og gått en tur med Wilma. Vært ute i vågen, oppe ved skolen. En tur på kanskje 5km tur-retur? Ikke noe for å slite henne ut fysisk, men vi har passet på å finne småting å buke hodet på. Hoppe opp på høye betong-klosser, balansere, klatre i fjellsia
Cheerleader 3 Wilma behøver sjelden lang tid for å finne vei fra a til b. SmartaLove 5 Men så var hun vel beskrevet som ei klatremus allerede på Vangen. Hun er sikkert halvt fjellgeit...Laughing 17

Pelle og Billy har vært hjemme. Billy blir stiv og halt av en såpass lang tur på asfalt, og Pelle har fortsatt et sår under labben som åpner seg på tur så han får bare småturer.

I går var jeg på koselig ost og vin-kveld hos Maren. Ble sittende å skravle til jeg nesten sovnet i sofaen derBlushing 2
Den brien var god gitt Drool kan ikke skjønne at de selger bare sånne små pakningerLaughing 17 Må seriøst kjøpe hjem en sånn å se om jeg klarer å lære den å bli smøreost!

Ja... så må jeg vel få det ned her og. Jeg har fått lån! Nå skal jeg kjøpe meg egen leilighet!
Dancing 5Cows Dancing

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia! Spennanes å se etter leilighet!! Så slipper du å bo i den murbunkersen.. ;) Regne med at prisan der e litt bedre enn her. Og nå e det jo kjøpers marked! Lykke til! :)

-Yvonne- sa...

-Grattis så masse med lånet! Spennanes! Du fortjene det :-)