fredag, oktober 24, 2008

Herlig fredagsmorgen

Jeg våknet rett før 8 i morges, til et nydelig vær. Klart og stille. I iveren etter å endelig få en tur i godt vær, kastet jeg meg rett i vaskinga, og så snart den var unnagjort tok jeg med Pelle og Wilma opp til gryta.

Se bare det fine mårraslyset!

Pelle og Wilma hadde heller ikke noe imot en tur i solskinnet. At frosten fortsatt lå på bakken bryr ikke disse seg om!




Posere littegrann som vanlig...

Nå tar jeg deg!

Is på vannet, og sola sniker seg over fjellkammen


På tur ned igjen


Vel hjemme var jeg snar å sette inn småhundene, og ta Billy med ut. Til da hadde det nådd å blåse opp til en frisk bris/liten kuling, og det var iskaldt. "Jogget" oss en snartur rundt Storbukt, før vi snek oss inn i varmen igjen.

Klikk på bildet for å se hvor jeg bor :)
Storbukt

2 kommentarer:

Turid`s Blogg sa...

Fine bilde frøken :D Steik for ei fin leilihet:D:D Må ej sei altså:) (det lille ej såg av ho..) NO skal ej avgårde og hjelpe ste faren min med dissa FORBASKA saudene igjenn:S:S

Anonym sa...

Hei Iris, long time, no nothing fra Bergen.... Herlige bilder fra en herlig tur, og kan kjenne hvor godt det var å komme inn i varmen igjen etter turen med Billy.... Hutre.... Klem fra Janet