onsdag, oktober 01, 2008

1. oktober og vinteren nærmer seg

Var oppe tidlig i dag. Lå på sofaen og rulla, mens jeg prøvde å våkne i ettpar timer før jeg kom meg ut. Snøen ligger lavere i fjellene i dag, og sølepyttene har et tynt lag is. Men sola skinner, og det er nesten ikke et vindpust i lufta.
Var først å leverte Wilma hos Marita. De skulle på tur i finværet i dagSun
Så gikk jeg og Pelle en liten runde. Bare så han skal få rørt litt på seg. Stakkaren er fortsatt altfor sårbent til noen ordentlig tur. Regner med det tar ettpar dager til før han kan gå noe særlig mer.
Så har jeg vært innom hos bestemor og bestefar en tur. Spist ettpar vafler og kost megGrin 5 Så bar det hjem å hente Billy. Gikk en liten tur sammen med han og bestemor. Er godt å ha litt selskap når man går Dog 2
Nå sitter jeg her og slapper av med en kopp kaffe, mens jeg venter på at Wilma skal komme hjem fra tur. Lurer på om hun kanskje behøver litt ekstra å spise i dag? Eller om hun kanskje har fyllt opp underveis med bær og reinmøkk?Giggle 3

Coffee 3

Ingen kommentarer: