torsdag, juni 03, 2010

Verdens flinkeste valp!

Uten at jeg føler at jeg egentlig har trent så masse på det, kan jeg konstantere at jeg har en valp som begynner å skjønne lineføring og fri ved fot ganske så godt, og endelig begynner "bli" å komme på plass (blir så mye lettere å ta bilder av han da)!  =)

Dios' første "bli-bilde"  (han valgte sjøl å sette seg, jeg ba han bare om å bli)
Vi har startet dagen med en herlig tur. Ikke så lang i avstand akkurat (har tross alt en valp med), men vi har tatt oss god tid og de har hatt muligheten til å løpe litt løse =D
De mulighetene er ikke så fryktelig mange på denne tiden av året, så de tar vi vare på!
Jeg syns og det er greit å ha Dios løs sammen med Pelle på tur. Pelle trekker nemlig ikke særlig langt fra meg, så da er sannsynligheten liten for at han lærer Dios å trekke langt.
Wilma må jeg innrømme nok har bedre kontroll på meg på tur, enn jeg har på henne. Derfor er hun i langline nå mens naturen yngler av seg (og vi har rein på øya). Må seriøst få ordnet sykkelen min, så hun får løpt skikkelig av seg hun og :)

Ingen kommentarer: