torsdag, juni 10, 2010

4 dager igjen!

Ja, jeg teller!:smug: Mandag kommer May Kristin hit! Og det er mange år siden sist jeg så henne! Begynner vel å bli noe sånt som 7-8år faktisk!
Og ei hel uke skal hun være her! Regner med det blir mye mimring og skravling og styr. Gleeeder meeeeg Heart

Og neste helg er det faktisk klassetreff. 20 års sådant! Er det muulig? Jeg er da ikke gammel, jeg? :faint:

Den siste uka har vært påvirket av streiken. Her nådde vi å ha delvis stengt barnehage i ei uke, og helt stengt i to dager.
Så fritiden har man brukt på å trene. Både trene hund, og trene skrotten.
Sykkelen har fått førstehjelp av onkel Sigmund. Snille onkelen byttet slange og gir-wire til meg. +at han smurte opp alt som skulle smøres opp. Dermed blir det sykkelturer på meg og Wilma! I tillegg har Kristin og jeg begynt å trene på trenings-senteret her. Prøve å få til 3-4 dager i uka etter hvert, tenker jegCurl

På Dios går det i innkalling (han har en periode han prøver å overse meg), kontakt, bli og doggy-zen. Kontakten er jo superduper, men man fortsetter jo å øve det samtidig som doggy-zen og bli.
Og nå begynner jeg å se resultater av treningen. Har fått et stå-bilde i dag som jeg er ganske fornøyd med (ikke lenge nå til jeg faktisk kan begynne å legge avstand inn også på bli-øvelsene)!
Men før vi begynner på disse rolige øvelsene må energien ut :hyper: V2
En time på fotbllbanen i Nordvågen er ikke å forakte. Pelle har apportert tennisball, og Dios har apportert denne her tau-knute-flette-tingen.
Etter litt apportering og draleker, har jeg trent fri ved fot med begge.
Med Pelle terper jeg stå-under-masj og hurtig dekk og sitt. Og med Dios går det da i oven-nevnte.

Wilma var ikke med til Nordvågen i dag. Hun og jeg har vært og syklet. Vi syklet til vågen (ca 2km), parkerte sykkelen ved turistinformasjonen. Gikk opp storgata til rådhuset, og ned øvergata og tilbake til sykkelen (kanskje 2km?), så syklet vi hjem igjen.
Og enda er Wilma klar for mer!

 Dios og Rogg fikk muligheten å leke litt sammen i dag


Så litt bilder fra doggy-zen og bli-trening fra i kveld.

Wilma og Dios


gutten bynne å bli bra flink no:heart: rvmp

Å Pelle er trøtt og fornøyd etter dagens klubb-trening:heart:

3 kommentarer:

Yvonne sa...

-Blir helt imponert over kor flink du og hundan e! :-) Kos dåkker!

Shira, Victor og Therese sa...

Dåke er skikkeleg flinke, ja! :) Blir det noen starter i lp-ringen snart? ;)

Iris sa...

Planen er at Pelle skal starte i Tromsø i oktober. Så nå terper vi alt sånn som jeg har sett gjennom fingrene med. Regner ikke med at noen av bli-øvelsen blir å funke da, ettersom han fotfølger meg når jeg blir nervøs. Noe jeg garantert kommer til å bli ;)