mandag, juni 21, 2010

Utranglet

Det føler jeg meg nå! Forrige mandag kom May Kristin hit. Bussen var her rundt 1830, og da hadde jeg gått rundt meg selv og ventet veldig i noen timer alleredeImpatient Waiting
Og som vanlig når jeg treffer henne har jeg overhodet ingen følelse av at vi har vært lenge fra hverandre når vi treffes. Alt faller på plass med en gang Grin :D
Og hele uken har det vært full fart. Shopping og kafeturer og så klassetreffet da!Cheers Og så gøy! Det dukket jaggu opp folk man har tenkt endel på i noen år, og som man nok kommer til å savne litt i hverdagen. Men nå er hvertfall kontakt etablert, og man kan holde litt kontakt fremover fordet om man bor langt fra hverandre :happy:
Her kommer litt bilder fra treffet.
Torsdag møttes jentene fra a-klassen først hos moren til Heidi Veronica, før vi gikk i samlet tropp på Nøden for å treffe resten.:cheers:
Her er May Kristin, Anders, Karin og Tom Steve -alle fra a-klassen.
Fredag fikk alle utdelt sånne kledelige, gule t-skjorter med teksten: "Ungdomskolen 1990-2010"  Var det noen som sa dum og deilig? Lol
Her er Glenn, Bente, Thomas S, Linda O og Serine (alle fra b-klassen) i "safehouse".
Så hadde vi omvisning på skolen, tok klassebilde og var en tur på rådhuset der vi ble oppdatert på kommunens utvikling siden vi gikk ut (ev begynte på) ungdomskolen.

...og på ettermiddagen rafting til Sarnes hvor det var servering av fiskesuppe og kongekrabbe +at vi fikk øvd oss litt på å kaste linestamp.
Her er May Kristin og Karin mens de venter på tur.

Fra Sarnes bar det med buss inn til Honningsvåg og samling på Safehouse før vi gikk i samlet tropp ut på byen -hvor vi såklart ikke klarte å holde sammen lenger, og ble spredt på alle uteplassene.

Lørdag startet vi allerede kl 11 med VM i linestamp-kasting. Var ganske mange som ikke kom tidsnok, og derfor ikke ble meldt på -desverre.
Men fra vårt klassetrinn ble det noen nye verdensmestere hvertfall! Gutta vant som lag (alle fra a-klassen). Laget besto av Torben, Hans Magne og Anders.

Individuellt slo Bente til, og ble kvinnelig verdensmester.
Gratulerer så masse alle sammen som var spårty nok (og tidlig nok oppe) til å være med Emoticon - Congratulations

Videre utover dro vi på Corner for en sen frokost, og etter det festet den harde kjerne videre (mens vi var noen stykker som dro hjem for å slappe av og stelle oss), frem til det var klart for festivalshow.
Og for et show! Herlig var det! Med mange gamle, kjente innslag. Publikum var etter hvert helt med, og sang lystig med til kjente sanger som Magerøy-sangen, Pils i Honningsvåg og flere andre.....


Etter showet ble vi desverre spredt for alle vinder igjen. Og en gang i løpet av kvelden mistet jeg alle, og gidda rett og slett ikke mer. Ei langhelg med festing var over for min del, og jeg dro hjem og fant senga Sleeeeeeep
Søndag hadde vi absolutt siste avtalte møte. Kl 14 på Corner for oppsummering og adjøer. Det var godt å slippe å slite seg opp av senga rett etter at man egentlig hadde truffet den. Noen timer på Corner og alt var over.
Vi sa hadet, og god tur hjem og skiltes for denne gang. 10 år til neste gang, og takk og lov for det!

På kvelden ble May Kristin og jeg sittende på skjeva i sofaen og skravle litt. For meg var det plutselig klar at ei herlig uke snart var over, og da hadde jeg slettes ikke lyst til å legge meg -til tross for at øyelokkene var tunge nok.
I morges var vi tidlig oppe. Bussen hennes til Alta gikk 6.50 herfra. Og jeg må si jeg er litt (veldig) glad for at jeg slipper den lange dagen hun har i dag. Hun er nemlig ikke hjemme før i 3-tia i natt.
God tur snuppa! Kommer til å savne deg masse-masse! 5 seconds hug Vi må prøve å ikke la like mange år passere før vi treffes igjen!

Ingen kommentarer: