lørdag, mai 29, 2010

Blodspor

Jeg har lagt vårens første blodspor i dag. Pelle surret litt i begynnelsen, men så ramlet det liksom på plass, og han fulgte det strake veien mot sporslutt. Jeg må seriøst se å få noen andre til å legge noen spor for oss. Da sliter han nemlig!

Dios har og fått gå sitt første spor. Ca 1.5-2m. Beste underlaget jeg fant var gress, jord og lav lyng. Og ettersom det var første sporet pøste jeg på med blod.
Jeg er ikke heeeelt sikker på hvor taktisk det var. Dios trodde nemlig at meningen var at han skulle vaske bort beviset  :lmao


I Tromsø har det vært utstilling i dag. Og kennel Kawamo har sopet til seg noen fine rosetter i dag!

 Først av alt: BIR, ck og CERT på søte Hedvig -Lillebrors kullsøster! Gratulerer så masse!

Så ble det ck på Tallulah, Champis, Tino, Samson og Lillebror (Lillebror ble 2BHK)! happy happy

Og som om ikke det var nok, ble de BIS i avls-klassen!!! Med Pixcy og hennes avkom. Gratulerer så masse Kari Anne! Det er vel fortjent! Emoticon - Congratulations

3 kommentarer:

Eva sa...

Gratulerer masse.. Moro å se en blodhund!! he,he.

Shira, Victor og Therese sa...

Hehe, sånn var Victor òg på sine første blodspor! Men dei tar heldigvis fort poenget og begynner å spore i staden for å slikke blod!:)

Iris sa...

Jeg kan hvertfall si, at fra han fant oppsparket og til sporslutt vek han ikke 1 cm fra sporet :P