fredag, mai 21, 2010

Snart juni jo!

I natt er det 3 uker siden Pelle kom hjem fra ferie, og 3 uker siden jeg fikk Dios hjem til meg. Og jaggu har tia flydd! Har gått 10ganger fortere enn de lange ukene Pelle var borte.
Mye av tia går (merkelig nok) med til å oppdra Dios. Han er bare herlig! Jeg angrer over hodet ikke på at jeg tok han opp hit love power
Vi har hatt nydelig vær. Sjeldent nydelig! Snøen har smeltet i rekordfart, og som følge av det går det jordras og er oversvømmelser både her og der. Heldigvis sitter jeg tryggt her jeg bor. Man skal ikke lange biten ned, før folk har blitt fri for veier i vårløsninga hersad

Her kommer noen bilder fra ukene som har gått. Mest av "guttene", ettersom de holder sammen. Wilma er ikke så veldig begeistret for Dios enda. Hun lar han være, hun bare vil ikke ha noe med han å gjøre. Noe jeg regner med retter seg når han vokser seg til.
Jeg tror også Wilma savner Lillebror. Som hun jo tok til sitt hjerte fra første stund.

Dios slapper av sammen med skoene mine -kjælenavn Tøfflus Grinning Wink




Litt mårras-stell før man står opp

17.mai

Så har man vært i avisa også... Jeg trodde det skulle være en artikkel vinklet mer mot hundeklubben, men der tok jeg visst feil... (klikk for fullversjon)
Photobucket

1 kommentar:

Eva sa...

Heia vennen..

Kjekt å se dere alle og spesielt Pellegutten som bedåret meg. Gøy at dere kom i avisen, men synd at de ikke kan vinkle det inn slik at det blir korrekt..

Jeg skal ut med kamera i morgen for å ta noen bilder av to hester som ikke har det bra. Jeg skal sende det til avisen og spørre om dette er rett.. De står på samme plass dag ut og dag inn. Mitt hjerte blør for dyr som lider..

Varm klem til deg vennen!