onsdag, september 03, 2008

Sporty...

Fainting Girl akkurat...


Tok en sykkeltur tidligere i dag, ettersom været var noenlunde som i går. Og etter den turen har det blitt bare bedre og bedre. Så kunne jo ikke gro fast i sofaen heller da. Gikk først en kort tur oppe i Storbukt med Billy, så var det hjem å hente Pelle og Wilma for en tur utover med demGrin 5
Og her sitter jeg, og lurer på om jeg skal luske en lengere tur til kvelds også Laughing 17

Pelle og Wilma har fått litt mer mat enn vanlig i dag også. Ikke for at jeg tror vi har trimma så mye i dag at de behøver det, men for at jeg lurer litt på om de må få litt mer om dagen?
Har jo begynt med high performance-fôr, for å få kontroll på røytingen, ettersom veterinæren mente de røyta for at de hadde for høyt energi-nivå til at vanlig for dekker behovet deres.
Men så er jeg jo redd for at de skal bli feite da, så tør ikke gi dem så mye som anbefaltBlushing 2 Men så må jeg jo passe på at de ikke blir for tynne heller... Skal ikke være lett altsåRoll Eyes 2

Ellers har jeg moppet over gulvene her i dag, lagt på noen matter og styrt litt. Flytta litt mer rundt på ting som hadde fått en plass. Har fortsatt ei eske med litt dill i, som jeg ikke har funnet plass til. Jeg har rett og slett for mye pynt!Roll Eyes 4

Ingen kommentarer: