torsdag, september 04, 2008

Morgenstund har gull i munn

Gull i munn?Thinking Tja, ikke mye gull i munn, men deilig er det uansettGrin 8
Har startet dagen med en latte og en halv time i sofaen, før jeg har ruslet en times tur med hundene. Ikke en lang tur altså.. Vi har tross alt bare rusletGrin 5
Trent litt rolige øvelser sammen. Spesielt på plasser hvor de har sett katter tidligere. Var på tide å ta tak i det nå vel. Wilma har flere plasser hvor hun legger seg flat og kravler i håp om at hun lettere skal klare å dra meg avgårde da. Og hylene sitter løst, selv uten katt i sikteBlushing 2

Så må jeg jo bare få det ut...
Seee! Ingen snø i fjellene herLaughing! Jeg så nemlig i avisa at Istindan har snø, og hørte rykter om at det ligger på Kistefjell også.

Ellers planer for dagen. Skal ta meg i nakken å støvsuge sofaen nå. Så tror jeg at jeg skal ta en og en hund ut i dag, og få trent litt enkeltvis, samt lagt noen spor til dem. Må prøve å få inn litt rutiner på annet enn turer også nå. Begynner å bli på tideBlushing 2

1 kommentar:

ryu_ainDD sa...

cooooOOOoooool! even i don't understand your language, the photos in your blog quite interesting..=)