søndag, september 07, 2008

Søndag


Endelig søndag?Giggle 3
Ble litt mer livat denne helga enn jeg hadde planlagt. I går skulle jeg bare holde Vicky med selskap mens samboeren hennes hadde stampe-fest. Tok med ei flaske vin, og så for meg en rolig kveld i sofakroken... Den gang eiTongue Out 8
Vi var tre stykker som ble sittende inne å prate å flire, og når festen flyttet seg videre, så fulgte vi med. -Eller, Vicky ble hjemme og passet samboer og baby.
Satt ei stund hos en annen nabo, før vi dro på byen i full fart, og rett før stengetid. Var ikke mye folk ute, men så snart vi kom på en plass med dansegulv, var det liksom ikke så nøye lengerDancing
Summen av kvelden er en koselig, spontan fest, der jeg var så heldig å treffe nye, koselige folk i tillegg til noen kjente fjes som jeg er glad i daLove
Angrer jeg på at jeg flyttet? Overhodet ikke!

Ingen kommentarer: