mandag, september 01, 2008

Alternativ dressur

Jepp, det har jeg prøvd meg på i helga. Det tok litt tid før jeg fikk dreisen på det, men nå går det så det suser!
Jeg er så glad for at jeg endelig har funnet en lett oppskrift på superlydige skruerCelebrating
Jeg har kranglet med 4 skruer hele helga. Skulle hatt dem i veggen, så jeg fikk hengt opp gardiner i gangen.
-Ikke pokker om de ville! Angrep fingrene mine og bet for hvert eneste forsøk jeg gjordeCrying 10
I dag har jeg sittet i sofaen i ettpar timer først. Drukket kaffe og spist litt frukt mens jeg har mota meg opp til å krangle med dem på nytt.

Først tok jeg en ny spiker. Visste skruene hvor de skulle stå. Tok vekk spikeren, tok opp en skrue og prøvde. Og den bet! Så da ble jeg sinna! Ga skruene beskjed om at: Hør nå her! Om dere ikke vil inn i veggen, ja da er det ikke så mange alternativ for dere. Søpla neste!Angry With Chainsaw Og skruene ble redde, prøvde å forhandle... De trivdes jo så godt i boksen sin, sammen med de andre skruene.
Så jeg grabba tak i dem, og begynte å masjere mot søpla. Da ba de om nåde, og lovde å samarbeide.
Og nå står de der, så pent i veggen og holder oppe en gardinTongue Out 8 Det var sånn, at mens jeg var i siget, og passelig bestemt, så skrudde jeg opp brannvarsleren med det samme. Pas de probleme!Giggle 3

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, nå lo jeg.. :-D

-Yvonne- sa...

hehe, æ å :-D