torsdag, september 11, 2008

En bra dag!

Onsdags-kvelden

I går va ho Renate her en tur. Ho hadde handla stikk-kontakt t frysern min i innfløttingsgave. For den orginale blidde ødelagt under fløtt. Så bytta ho den, før vi kjørte en tur å loda litt i HonningsvågWinking 3
Etterpå kjørte vi hjem t mæ å satt å skravla litt før ho for hjem for å jage ho Seline i seng.

I dag
D nydelige været fortsette. E litt mer vind i dag, men det gjør igrunn ikke nåkka.
Dataen min har endelig kommen. Postmann kom på døra med den. E første gang æ får pakke på døra utn å be om detHappy
I dag har æ hadd to manna henganes på veggen, å som vanlig syns hundan d e greit. Men at postmann kom på døra, se d virka farlig. Ringte på gjorde han jo åsså, skumle mannen!Laughing

I dag kommer ho bestemor hjem fra Alta! Æ glede mæHug 2 E så kos me ho bestemor i nærheta
Love

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint dataen endelig er kommet da. Men den sola, kan vi få en liten bit av den vi og? *våt*

Iris sa...

NÆH! Dere hadde den nok i sommer :P Nå er det vår tur å ha sol :D

Eller... jeg har vel egentlig og hatt sol da, men de har ikke hatt så mye på øya her.
De hadde jo når jeg var her på ferie da... men så har det regnet all den tid jeg IKKE har vært her :P