tirsdag, august 26, 2008

Venter fortsatt...

...Og håper at tingene mine kommer i dag.

Har moppet gulvene til Renate nå på mårran, når fort å bli store hauger med hundehårGrin 4 Ser at de våtmoppene ikke egner seg til ren vask. Ikke når man har hund hvertfall. Men liker dem bedre enn tørrmopp. Mulig det er den gode lukta? Jeg får følelsen av at det er rentWinking Tror jeg må kjøpe sånne selv. Var jo å kjøpte meg ny mopp i går. Feide over gulvene "hjemme" med en tørrmopp, og jaggu fikk jeg samlet endel sand og hundehår altCrazy 3
Ellers gikk vi oss en liten tur. Hadde planlagt å gå lengere, men så traff vi på rein, og Pelle og Wilma har egen teknikk for å komme seg løs av bandene. Så når de begynte å hoppe og vri seg, da våget jeg rett og slett ikke mer, men snudde å gikk hjem i stedetBiting NailsJeg har ikke lyst til at de skal komme seg løs å jage reinen. Og har sterk misstanke om at det vil skje om de får sjansenBlushing 5
Tror jeg skal rusle ned til leiligheta en tur nå. Har endel godbiter og hundeleker der, så tenkte kanskje jeg kunne trene litt på utsia? Begynner å merkes veldig godt på hundene at alt av trening utover det fysiske har vært veldig amputert i sommer.Oops
Snakk om å lage ris til egen bak. For det er det som skjer. De blir mer og mer umulige å ha med å gjøre, og det nytter mindre å mindre å snakke til dem om det er noe. Sånn som når de ser katt, eller rein. Tror jeg skal ta noen turer med en og en når jeg kommer i orden. Så vi får trent mer i ulike situasjoner. For sånn som det er nå, nytter det ikke å begynne når man har alle medAvoiding Eye Contact Det sitter for dårlig, rett og slett.

Bilde av rampen, idet de får øye på reinflokken.

Leke litt på mårran, mens de venter på at mor skal våkneGiggle 3..og bråke så de er sikre på at hun faktisk gjør det...

Ingen kommentarer: