onsdag, august 27, 2008

Herlig!



Giggle 3 jeg glemte å skrive tidligere.
Det har vært et herlig vær i dag. Bildet her, er da tatt fra verandaen min. Har syklet en tur med Wilma, gådd et lite spor med Pelle. Og Billy har fått luktet litt i nabolaget. I flexi-lina. Flexien bruker jeg nesten aldri, men Billy syns den er stas virker det somGiggle 3
Er nesten ferdig med utpakkinga. Blir nok ferdig i mårra. Egentlig har jeg vel blitt ferdig i dag, men jeg har vært en smule lat.
Litt deilig det også da. Er jo ikke noe stress med det som er igjen da.

I dag har vi fått hengt opp bilder, og Renate har hengt opp lampene mine og litt annet småruskGrin 5
Har tatt tidlig kveld i dag. Deilig det og. I mårra skal jeg ta ned tingene mine, som er her. Så nå blir det snart til å sove hjemme.

Ingen kommentarer: