onsdag, august 27, 2008

Alt er i hus!

I går formiddag kom resten av flyttelasset hjem. Jeg brukte formiddagen til å bære inn det jeg kunne bære selv, stille inn tv-kanalene og pakke ut litt mer småtterier.
Etter det kjørte jeg til vågen og kjøpte meg en madrass. Riktignok bare skum-madrass, får bli en ordentlig etter hvert.
Så skulle jeg se på bokhyller og rom-delere. Bare sånn for å vite hvilke størrelser og prisklasser der var. Og dumpa bort i et bokhylle-salg, der ei vanlig bokhylle nå gikk til prisen av ei sånn lita ei...
Så da måtte jeg jo ha! Alternativet er jo å beholde bøker, og en haug med nips i esker ei god stund til, og det kan vi jo ikke ha noe av Avoiding Eye Contact Blir trangt økonomisk denne måneden, men det ordner seg nok.
Kl 4 var Renate ferdig på jobb og kom hjem til meg og hjalp meg med å bære inn de store greiene. Så fikk vi raidet ettpar mannlige naboer til å hjelpe til å bære inn de tunge hvitevarene og den store sofa-delen.
Desverre klarte vi ikke å prikke dem inn samtidig, så Renate-mi bar og bar.

Etter bæringa kjørte vi utover og kjøpte oss burger på mix. Så handlet vi litt. Jeg måtte ha lyspærer og såpe og litt småtterier.
Så kjørte vi hjem og fortsatte å pakke ut. Renate satte sammen bokhylla mi, mens jeg skrudde sammen senga.
Så watret hun vaskemaskin og ovn. Og skrudde opp postkassa, mens jeg... hmm? Hva gjorde jeg da?Thinking 5 Var i veien bare?Blushing 2
Nææh? Jeg pakket vel ut mer småtterier. Bar i hyller. Vasket av hvitevarene, som enten var ekstremt dårlig vasket før det ble bært ut på Gibostad, eller har blitt skittent på tur nordover. Jeg er sikker på at det må være det sisteLaughing 9
Nei, fra spøk til revolver så ser jeg mye som kunne vært vasket bedre. Men det er vel lettere å se, når det kommer i ei orntlig leilighet, i stedet for å stå i et sånt rottehull som leiligheta på JibboTongue Out 5

Ingen kommentarer: