onsdag, januar 23, 2008

Forventer sol i dag!


Klart, stille, -8.3grader. Og det kan kanskje se ut som vi får sol i dag?

Ellers, kurs i går. Veldig bra! Vi hadde ettpar mindre gjennombrudd, og fikk noen gode tips. Blir lenge til neste gang, så nå skal vi jobbe oss gjennom alle grunnferdighetene. Må prøve å ikke ta det for slapt, bare for at vi har tid på oss. Vi trenger den tiden, om vi skal få alt på plass. Og ordentlig på plass.
Jeg tar det sånn, at jo bedre vi har ferdighetene inne, jo snarere kan vi begynne å baklengskjede. Og det hadde vært litt gøy, å få kjedet hele bronsemerket.
Ok, jeg vet ikke egentlig hva jeg snakker om Mener bestemt at jeg har skjønt prinsippet med baklengskjeding, men har ingen anelse om hvor lang tid det vil ta å kjede noe såpass omfattende.

I dag skal vi øve stå, stå-og-bli, stå under baklengs marsj. Så skal vi tulle litt med fokus, og fokus under baklengs marsj, og kanskje sidelengs marsj. Tenker jeg deler det opp i 4-5økter på 10 minutt hver (det er kaldt ute i dag).

Ingen kommentarer: