lørdag, januar 19, 2008

19 januar

Her går det i å frem-elske en frivillig dekk om dagen. Jeg har altså da en hund som ikke syns det er så kult å ligge.
Hele i går klikket jeg han hver gang han la seg. Ikke så lett under ei trenings-økt, så jeg passet på å ha klikker og godbiter på meg hele dagen, og klikket når han la seg frivillig hele dagen.
Og i og med at jeg har to hunder, så må jo begge få godbit, når klikket kommer.

Og hva har skjedd? Får jeg en frivillig dekk av det? Neida... så lett skal det ikke være. Men jeg har to hunder som frivillig følger meg i hælene hele dagen, og sitter, står, vinker, bjeffer, klynker, rygger osv... Bare ikke dekk...
Vi har planer om å ta på langlina, og gå ut og prøve å få frem en frivillig utgangs-stilling. kanskje vi får en frivillig dekk på pleddet?

Ingen kommentarer: