tirsdag, januar 15, 2008

15. Januar

Nå begynner jeg å se fremgang på sitt-og-bli Har lagt et pledd på bakken, så han ikke skal fryse i den overfølsomme baken sin...
Å etter at pleddet ble lagt ut, tilbyr han faktisk frivillig dekk også... Må jo finne på noe, for å få frem adferd

Anyway...

  • han følger venstre pekefinger, men jeg er ikke sikker på om det kanskje er for at han tror det er godbit der?
  • Jeg kan bare glemme å få stimuluskontroll på "på plass" til på torsdag. Han har begynt å tulle, å setter seg inn skjevt igjen de gangene han kommer, så vi er tilbake ved veggen
  • Sitt opp er ingen problem de gangene han legger seg.
  • 2m, 30sek, er hva vi har på sitt å bli, når godbiten ligger i lomma. Med synlig godbit kan han sitte hvor lenge som helst. Eller... jeg har prøvd han på 5m å 1min :)
  • Rygge gjør han, men vi har ikke så mange vinkler å trene mot. Den 30graders vinkelen vi fant på domus-garasjen gjør bare at han går skjevt. Så vi får fortsette å øve i gangen, så kommer det seg vel etter hvert.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tester å kommentere mens jeg er avlogget.