mandag, januar 14, 2008

Diller og klikker

Først, har jeg tre hunder om dagen. Pappa var så nedbrutt etter sin venns tragiske bortgang, at han har reist bort en tur. Håper det hjelper å komme seg bort litt.

Som følge av det er så og si all innendørs-trening med Pelle falt bort, og det er kaldt ute! Vi prøver å få til 2x15 minutt daglig nå. Med korte lekepauser lagt inn i de 15minuttene.
Men igår så det ut som vi sto fast på alt. Fingeren later han som han ikke skjønner hva jeg gjør med, og en ordentlig dekk eller sitt får jeg han ikke til å gjøre ute i kulda Det blir bare sånn halvveis, og han legger seg heller på sia, enn på magen, noe jeg egentlig kan skjønne ettersom pelsen er tynnest på magen.
Eneste bra vinkelen jeg har funnet til nå, er innendørs, men håper det er ettpar fine vinkler på domus-garasjen. Vi skal dit i kveld.
Så hele treninga er egentlig bare B L Æ H om dagen.

Ellers har jeg brukt litt tid på å prøve å lage en hjemmeside. Men eneste plassen jeg har forhåndsvisning, er i det programmet som one.com har. Og jeg finner ikke ut hvordan jeg redigerer html-en der. Og midt i all rotinga har jeg klart å rote bort alt Så nå er der ikke rot engang lenger

Ingen kommentarer: