lørdag, november 29, 2008

Mørketidsblues...

Er ikke fritt for at jeg sliter aldri så lite med det i år og. Anette minnet meg på at jeg i fjor tok omega-3 med godt resultat, så må vel komme meg på butikken å kjøpe littShy
Ellers har det skjedd litt av hvert siden sist.
Bestemor har hatt bursdag...


Pappa dukket overraskende opp den kvelden også. Her er båten han er på.


Vi har begynt på julebaksten... Lefsene er ferdig2 Thumbs Up Gode ble de også!


Jeg har såvidt pyntet litt til advent, men blir å male stua i uka som kommer, så skal ikke gjøre mer før det er ferdig. Har kjøpt maling og nye gardinstenger, og stua skal endre farge fra gul til lys mokka 2 Thumbs Up


Ellers kan man nesten lure på hvordan noen kan bli deprimert, når det er så vakkert som det er nå?


Jeg tar hundene med på tur i finværet, så får jeg heller sove litt når det mørkner utover dagen...

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, lefsene var kjempegode!!
Tusen takk! :D