lørdag, desember 06, 2008

Adventstid


Her går dagene sin vante gang. Dert blir mørkere og mørkere ute, men man tenner fler og fler lys inne. For første gang på mange år nyter jeg adventstiden.
Har ikke kommet langt med julegavehandlingen. Har en masse ideer om hva jeg skal kjøpe, men regner med det blir stress når jeg endelig kommer meg på shoppingtur -og ikke finner det jeg har planlagtGiggle 3
Leiligheten er jo endelig min, noe som har vært feiret med å male stua og i går en tur på byen. Gikk jo hardt ut med byturer med det samme jeg kom hit, men nå har det vært stille ei stund. Regner med det blir mer i jula, så er bare å spare på grunkeneCheers 4

Har hatt bestemor med på endel turer i det siste. Og må si det er gøy å se fremgangen hennes. To ganger denne uken har vi faktisk gått 2km! Noe det er mange år siden hun har klart
Running Away In Circles I dag fikk hun prøve Pelle å Wilma foran sparken. Innover mot flyplassen bar det, å fort ogsåDog 7 Bestemor var et eneste stort smil, sikkert full av adrenalin av farten. Det er sånt som er gøy å se! Jeg og Billy fikk og kjørt oss, og måtte jogge for å holde følge. Er ikke bare bestemor som gjør ting det er lenge siden sist hun har gjort. Vi (jeg) klarte vel ikke mer enn 100-150meter i slengen, men sammenlagt har vi vel jogget oppunder 1km!Fainting Girl Risikerer jo rett å slett å bli sporty av dette.


Håper alle får ei fin adventstid fremover! Jeg har hvertfall tenkt å kose megLove

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig! Er sparkføre her også nå, men jeg har ikke spark..

Mulig Søssa har, det må jeg sjekke!!

-Yvonne- sa...

Hehe, så kult :-)