onsdag, desember 31, 2008

Nyttårsaften står for døra


Og i mange år har det vært den verste kvelden i året for meg. Grunn? Billy. Han har i alle år vært så redd, så redd... På det verste har han vært dopet tre dager i strekkSad
I fjor prøvde jeg noe nytt. Hadde fått tak i en DVD med raketter på, å hele høsten hørte vi på den. Skrudde opp lyden for hver gang han begynte å venne seg. Rundt nyttår i fjor gikk den døgnet rundt, og høyt!
Og tror dere ikke det hjalp? Jumping
Billy fikk ikke ei pille. Å fortsatt er det sånn, at om han blir urolig av en rakett eller to, så er det are å starte DVDen, eller skjermspareren med raketterGrin 5
Men jeg er spent på i kveld. Om været klarner opp har jeg en misstanke om at det kan bli litt mer raketter her, enn hva han opplevde på Gibostad. Har skaffet dop til gutten, sånn for sikkerhets skyld.

Ønsker alle to og firbente en fin nyttårsfeiring!Fireworks

3 kommentarer:

Unknown sa...

Får inderlig tro det går bra i år.
Ikke godt å være redd en sånn kveld.

Lise sa...

godt å høre at det gikk bra med Billy, og de andre :) hadde ei rolig feiring vi også. håper bare formen har blitt bra til senere idag,for nå er det masse snø vi kunne tenkt oss å leke i :)

godt nyttår, fra Lise og Lilo

ps: har omsider skaffet meg egen blogg, så er ikke bare den firbeinte som har nå.

Anonym sa...

Håper at Billy ikke hadde det alt for ille igår da.. Både Fanny og Selma bryr seg fint lite om rakettene annet enn at de er stas å se på :-) Vi er litt uansvarlige hundeiere i denne gården, så vi var faktisk ute å trente på tolvslaget - midt blandt alle raketter. Eller alle å alle da.. Det er ikke så mange som skyter i nabolaget mitt (kun en nabo, og de bor 2 hus bort), så de fleste er jo på litt avstand da :-) Hadde ikke turt å gå helt frem, for Fanny hadde helt sikkert funnet ut at hun sku apportere den rakettboksen.. :-S

Godt nytt år!! :-)