tirsdag, juli 22, 2008

Rydding og annet tidsfordriv

Har bært ut en sekk til med rask i dag. Skjønner ikke når det skal ta slutt? Men har fortsatt flere rom igjen, der jeg ikke har gått i gang med sorteringen.
Må vel hente meg noen esker også, og få pakket ned det jeg ikke har behov for den neste måneden. Driver og vrir de små grå, for å prøve å finne ut hvordan jeg skal få flyttet billigst mulig. Lurer på å sende det store med hurtigruta. De tar 1250/m3 fra Finnsnes til Honningsvåg.
Så kunne jeg leid en skaphenger til smågreiene. Fylle den, og ta resten på hurtigruta.

Har hørt lydbok i dag. Nå er morderen avslørt, så da er den vel snart ferdig. Mens jeg har hørt, så har jeg nappet ansiktet og forbena på Wilma. Hun er jo barbert et stykke på begge forbena, har vel vært drypp eller noe der? Regner med at de må nappes ned igjen, etter at det har vokst ut nå. Men det så så merkelig ut, at jeg har nappet i dag. Altfor mye til at hun er "korrekt" nappet, men det ser uansett bedre ut, enn lørvete ben med en naken flekk midt i. Må ta litt til på innsiden, men huden er tynnere der så skal være litt forsiktig. Så må jeg ta litt mer på fremsiden av håndleddet. Ser litt rart ut akkurat nåGrin 4

Nå tror jeg at jeg skal gå i gang i veggseksjonen. Rydde altså, kaste litt tilGrin 5

Ingen kommentarer: