lørdag, juli 19, 2008

Midnattsol...


Det har vært en bra dag. Jeg har fått ryddet en del. Har gått gjennom i hodet hva som skal kastes, hva jeg skal ha med og hva jeg skal prøve å gi bort. Så har jeg kastet litt :)
Har vært på Finnsnes og handlet hundemat. Regner med det var siste gang jeg kjøpte hundemat før vi flytter :-D
Legger merke til, mens jeg er på Finnsnes. At til tross for at livet her føles tomt, så begynner jeg å bli kjent med endel folk. Folk jeg har respekt for, og som respekterer meg. Det føles godt. Nesten som jeg er voksen.
Harmoni...

Wilma er uforskammet sprek med tanke på at det er en rimelig stor operasjon å kastrere ei tispe. Igjen blir jeg slådd av hvor mye vi kan lære av hunders mot og stå-på-vilje. Hun virker som det kjeder henne å være såpass i ro som hun skal være. Men samtidig er hun blid og trivelig. Klager ikke. I mårra skal vi prøve uten smertestillende. Hun begynner å trenge litt begrensing. Men det er uansett godt å vite at man har mer medisin i kjøleskapet. Sånn i tilfelle det blir behov for det.

Kvelden har vært rolig. Har sett en film og hørt lydbok.
Begynner å bli glad i lydbøker. Jeg har ikke lenger tålmodighet til å sitte i ro å lese, så det er deilig å kunne putte ørepluggene inn og rømme fra mine egne tanker.
Her om dagen støvsugde jeg faktisk taket (jada, gulvet har og behov for litt oppmerksomhet, men det er mye mer morsomt å støvsuge tak og vegger)... Støvsugde taket mens jeg hørte bok :-D

Ingen kommentarer: