lørdag, juli 12, 2008

Dyrt tidsfordriv...

Har denne uken mottatt en av de minst ønskede regningene i posten. TV-lisensen!
2201,04 kr i året for å se på tv... Og kanalene jeg betaler for (nrk og nrk2) ser jeg så og si aldri på.
Og verre skal det vel bli. Riktignok gleder jeg meg til det digitale bakke-nettet blir koblet på her nord. Jeg ser virkelig frem imot å få klart tv-bilde, og noen flere kanaler, men med det følger jo enda fler utgifter.Annoyed 2
For dette er noe nrk påtvinger oss... Og både engangsutgift ved innkjøp av nødvendig utstyr, og måneds-utgift for å se på herligheten kommer i tillegg til de årlige 2200,-Angry 2
Med dagens priser er dette 6,- dagen... Kan man be om å få refundert for de dagene man ikke har sett på tv tro?
Har enda ikke sjekket hva den nye fornøyelsen kommer til å koste, og spørsmålet er vel: hvor mange timer i døgnet må jeg se på tv for at det skal være noe vits å betale for det?

Kanskje man bare skal kaste ut tv'n, og finne på noe annet i stede? Gudene skal vite at jeg kommer til å finne noe annet å bruke pengene på hvertfall!Giggle 3

Ingen kommentarer: