torsdag, juli 24, 2008

Renate mi <3

Var på Finnsnes i dag for å hente ei felle som pappa skal fange villkatter i. Vi har to langhåra villkatter her, som er så flokete i pelsen at det ser ut som det gjør vondt å røre på seg. Spesielt den ene ser ut som den har det vondt.
Så pappa tenkte å fange dem, og ta dem til veterinæren for å få dem avlivet på en ordentlig måte.

Og mens pappa var inne hos mattilsynet, så fikk jeg ei melding fra Renate. Kun 1ord sto det: "Gryllefjord"
Måtte jo ringe henne da, og høre hva i all verden hun gjør i Gryllefjord? Joda, hun hadde fått seg bil, så hjemturen fra Andøya gikk med bil, og da via Senja. Så vi avtalte å møtes på Finnsnes.
Joda, møttes på Bistroen og drakk kaffe Cool 3 Der jeg fikk fortalt planene mine om å lage panelgardiner av alle gardinene mine, sånn at jeg har gardiner til leiligheta i Honningsvåg. Så nå får hun noe å tenke på mens hun er i Egypt Giggle 3

God tur snuppa mi! Kos deg masse-masse! Denne turen fortjener du virkeligBlowing Kisses 4

Ingen kommentarer: