onsdag, november 07, 2007

Vinter igjen

Lenge siden sist jeg skrev noe nå. Det har vært 9 lange uker med hundene i "karantene" pga parasitter de ikke finner ut hva er
Heldigvis ser det ut som det nærmer seg slutten på det nå. Billy og Alto er friskemeldt, og jeg regner med at Pelle blir det neste fredag, ettersom han nå er mye bedre.

Billy på tur i Skipsfjord.

Her har den første snøen kommet og tint vekk igjen, og den andre snøen har kommet og med den minusgradene.

Alto, 3mnd etter at vi snaua han.

For å feire at vi er ferdig med å være isolert, har jeg meldt oss på klikkekurs (meg og Pelle). Alto skal være med de første to gangene, i tilfelle jeg trenger en hund, så får Pelle være med etter at han er friskemeldt

Jeg har og endelig bestemt meg for å flytte fra Senja. For å ta meg tid til å finne ok transport, til en ok pris, samt lete etter boplass der, så flytter jeg ikke før til våren. Og da bærer det nordover til Honningsvåg igjen for meg, Billy og Pelle.


Pelle stjeler varme, etter en tur ute i minusgrader

Ingen kommentarer: