torsdag, november 10, 2011

Long time...

Jeg har vel ikke vært den ivrigste på bloggefronten i det siste. Skjer endel her, så har egentlig masse å skrive om :) Prøver nå å teste ut blogger sin android-app. Kanskje jeg blir ivrig blogger når jeg kan blogge fra mobilen?

Ellers får jeg vel begrense meg litt på nyhetsfronten, og i denne omgang fortelle at Dios har begynt å "jobbe" som besøkshund! En gang i uka er vi innom Vågenstua -som er en institusjon for demente her i kommunen. Dios ser ut til å storkose seg med all oppmerksomheten, de eldre trives med sjarmtrollet på besøk, og selv synes jeg det er utrolig givende :D
Har fått noen bilder fra vårt andre besøk, og driver å prøver å få tillatelse til å publisere noen av dem.

Her kommer hvertfall et bilde av Dios i "arbeidsuniform". På tur inn på jobb i forrige uke.


Ingen kommentarer: