lørdag, november 12, 2011

Julegavestria...

Er i gang :) Og ekstra koselig er det da og kunne samles av og til for litt skravling, deling av erfaringer, samt hente inspirasjon og hjelp fra andre :)
I går var jeg en tur hos Renate. Var invitert på middag, vin og singstar. Ble fort ei hel flaske, og tidlig morgen før man tok med hundene og tuslet "den lange veien" hjem (så de sku få rørt litt på seg før de måtte legge seg). Jeg elsker havet, dermed svingte vi om fjæra og tok en pause der, mens jeg satt på en stein og lyttet til bølgene som traff land og ble våtere og våtere i regnet. Det er så deilig med sånne stille netter. Nesten ikke en bil å se mens man rolig rusler avgårde mens hundene styrer med sitt. Egentlig skulle man oftere gå sånne turer. Jeg gikk jo rett som det var nattlige turer i skogen da vi bodde på Gibostad. Det har liksom falt helt bort her. Kjenner at jeg faktisk savner det litt :)


Ingen kommentarer: