fredag, august 21, 2009

1 år

I dag er det 1 år siden vi flyttet hjem til Honningsvåg igjen. Og fortsatt kan jeg ikke si jeg har nådd å angre i det hele tatt
Endelig føles det ut som jeg følger med strømmen, i stedet for evig og altid ha motstrøm. Så mye har forandret seg. Noe er jeg bare glad for, mens annet er litt trist. Man kan ikke få både i pose og sekk desverre. Men alt i alt prøver jeg å nyte livet, og finner løsninger for å treffe igjen de jeg savner der nede.
Nå er det ikke lenge til vi skal til Senja igjen. I slutten av oktober er det nkk-utstilling i Tromsø som vi skal på, og i den forbindelse kommer vi litt før til Senja

Frem til da er det mye som skjer. Mest av alt gleder jeg meg til kurs. Har klart å lure en knallflink instruktør oppover. Sist jeg gikk kurs for han ble jeg kjempeinspirert til å jobbe videre, og lærte masse! Om jeg bare har igjen halvparten så mye fra dette kurset skal jeg være fornøyd (og ->her<- finner dere blogginnlegget om forrige gang jeg var på kurs hos denne instruktøren)

En annen ting jeg gleder meg til er jentekveld hos Anette Er vel snart et år siden sist vi hadde det. Var hvertfall før Marita og Kjell flyttet inn i kjelleren her. Var skikkelig gøy sist vi var ute en gjeng jenter sammen, og regner med vi klarer å lage nok liv i år og til at det blir gøy.

Tilbake til dagen... Det er stille her i kveld. Begynner å bli mørkt ute, så jeg har tent endel stearinlys, så ser vi på film. Lurer på å gå til Kjelvik-skaret i mårra? Er en lang tur, på vel 8km. Men har bakt lavkarbo-brød i dag, så det er lett å smøre nistepakke. Har smakt på det, og det var faktisk godt (om enn en smule tørt) og veldig mettende


Ingen kommentarer: