torsdag, januar 22, 2009

Lurt!


Våknet i morges av at det var så stille. Begynte med å gruble om jeg skulle vaske vindu først, eller hive ut mattene å begynne å vaske.
Shit, jeg hiver ut mattene først, så kan de kose seg ute mens jeg vasker både gulv og vindu, kom jeg frem til...
Hoppet opp av senga, to timer tidligere enn vanlig, men å så mye mer våken. Røska med meg mattene jeg gikk forbi, og kasta alt i yttergangen før jeg kledde på meg.
Vel påkledd slapp jeg ut Pelle da jeg åpnet døra for å begynne å hive ut mattene.
Svisj, svosj... Der stakk jaggu ei matte av!
Svisj, svosj... der fløy ei til! Shocked
Det var jaggu ikke så lite vind som jeg hadde trodd, men etter alle dagene med stiv kuling, var det som om det var vindstille, når ikke vinduene hyler og huset knaker... Og gudene vet hva man skal kalle lyden parabolene lagerDon't Know

Lurer på om det er så stille at det går an å vaske stormen av vinduene?Confused 7

Har forresten kjøp nytt "tv-bord". Å da måtte jeg jo til med litt ekstra pynt og belysning ogsåGiggle 3
Reolen henger på veggen, å det var lettvint når jeg vasket i dagGrin 5



Ny gulv-lampe


Å noen potteskjulere, ettpar planter og en beholder for lys

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det var da fælt til pynting da *s*
Grattis med både det ene og det andre. :D

Lise sa...

Deilig med litt nytt :) Så kjempefint ut ! :-)