mandag, februar 02, 2009

Blæh!

Har ikke så masse å skrive om, men må jo få skriblet litt så Line blir fornøydTongue Out 12
Sliter med å holde en depresjon på avstand, noe som ikke er så lett i flekkene.

Wilma er så og si ferdignappet. Ser jeg har endel flikking igjen på halen, lårene og bena, men resten får være da jeg sliter med å strekke huden skikkelig så det ikke lugger der.
Må si jeg er ganske fornøyd med resultatet. Jeg var redd hun skulle være tynnere både i ulla å i kroppen. Men hun ser jo fin ut. Skal uansett satse på litt mer trening frem mot utstillingene i april og mai, så hun får litt mer muskler her og der. Er nok derfor jeg har trodd hun var blitt tynnere. På grunn av alt skitværet vi har hatt, har det blitt så som så med skikkelige turer. Jeg har heller kompensert med lydighetstrening og litt spor -rett å slett for å slippe å være ute i all vindenBlushing 2 Så litt mer muskler over ribb-bena må hun ha. Regner med noen turer løs i fjellet fremover, i tillegg til noen sparketurer (om det bare kommer litt mer snø) skal gjøre susen.

Pelle er så og si bra under labbene. De tåler ikke all verden enda, det fikk jeg merke da jeg prøvde han en dag uten sko. Bare til og fra bilen -ikke noe tur. Det gikk fint helt til han skulle gå en plass det var strødd, da rev han opp huden under labbene igjenCrying 5 Så nå har jeg bestilt han fleece-sokker, så han kan ha dem på når han løper løs etter hvert. Jeg tar ikke sjansen på å miste skoene, det er de for dyre til.

3 kommentarer:

Lise sa...

du har vært flink, Iris :-)Wilma er bare såå søt, med eller uten muskler ;)

Line sa...

Flinke Iris :-) Løperjenta si det *ler*
Napper og du, det skal jeg lære meg litt av i morgen jeg. Er så usikker på det enda.

*jager i samme sleng vekk depresjonen*

Anonym sa...

Du er utfordret!
Se i bloggen min! :)