tirsdag, januar 20, 2009

Life is good


Jeg har det bra! Og sånn har det vært lenge nåBlonde

Pelle sine labber begynner å se bedre ut. Vi skynder oss sakte, og bruker nok skoene ei uke til hvertfall. Jeg skal vente til jeg ikke ser antydning av sår under labbene før vi bytter til sokker på korte turer.
er litt redd for at han skal bli helt avhengig av skoene også da.

I dag er det kun Billy som har fått være med på trening med klubben. Han er ei perle. Såå glad for å få pølse og frolic "for ingenting". Love 2
Heldig valg av dag å ha han med på og. Med tanke på at det var endel sosialiseringstrening i dag. Vi har fått trene litt lydighet og, men det er ikke det som er viktigst når Billy er med på trening. Nå har han fått bruke hodet sitt litt, har fått mat etter vi kome hjem, og har lagt seg til å sove. Han er fullkommen fornøyd, og sover nok til langt utpå dagen i mårraLove 5
Skal mote meg opp, så skal jeg labbe en tur med de andre to. Det var ikke kaldt ute, når man hadde vært ute lenge nok til å nesten fryse ihjelLaughingCold 3

Ingen kommentarer: