mandag, mars 17, 2008

Miljøtrening og trening i nytt miljø

Idag møtte vi Yvonne og Kompis på Finnsnes. Midt i påskerushen har vi trent kontakt, lineføring og tannvisning Giggle 3
Pelle er litt lett i rompa fortsatt, men det går mye bedre når det andre mennesket kommer inn fra sia, da røyser han seg ikke, men blir sittende.
Hadde 5 (<-mellomrommet her er til ære for Mona!) skritt med full kontakt, og uten at han kommer for langt frem, eller blir skjev. Det er jeg fornøyd med, med tanke på hvor mye folk som var ute og handlet i dag.
Jeg vurderte å trene rygging, men etter at jeg nestentråkka(ja, nestentråkka! Ikke nesten tråkka)på han i går to ganger, er han litt usikker på meg, når jeg begynner å rygge, så jeg tror vi må klikke inn tilliten igjen hjemme først. Dessuten har jeg jo ikke øyne i nakken, så det er kanskje ikke så smart å begynne å rygge blant så mye folk?

Ingen kommentarer: