torsdag, mars 13, 2008

Flinke-Pelle

Nå er jeg glad i lille gullet! Han har stått ute på mårran mens jeg har stelt meg, så satte jeg meg på dataen, og hørte jo at han bombet ytterdøra og ville inn. Gjorde meg ferdig med mailen jeg svarte på, og gikk for å hente han inn. Så er han løs! Hair Raising
Men lille gullet, han har ikke tenkt å løpe en runde på bygda av den grunn. Det er jo ikke morsomt å dra på vift alene, så han ville heller inn Celebration Dance

Igår var vi på agility-trening i hundeklubben. Gøy var det, men masse vind, og langt og kjøre for å komme dit Så jeg tror nok ikke det blir mer agility på oss på ei stund.Sad 4
Pelle var superflink, jeg tror han skjønte mer av det enn meg. Vi har trent fremadhopp (eller hva det nå heter), tunnelen og inngang på slalåm. Han er litt morsom da, når jeg sier hopp, så løper ikke han mot hinderet og hopper, han hopper fra plassen han står på Giggle 3
Flinke gutten gjør bare som han blir bedt om Grin 5

I dag skal jeg til veterinæren og lære meg å skrape tenner. Har bestilt tannskraper, og har bedt om innføring i hvordan de skal brukes. Så har time der med Billy 11.30.

jeg bare få sagt det! Jeg er så glad i Billyen min. Nå har jeg fått møtt av den nervøse typen collie, og Billyen min ligger så langt fra den typen som mulig er. Til og med Neo, som jeg ellers syns er litt for skvetten, virker modig som ei løve i forhold!
At det blir avlet på sånne hunder fatter jeg ikke Sad Det er ikke rart at rasen blir ødelagt Cry 2 (Red)

Ingen kommentarer: