onsdag, mars 05, 2008

Distré

Blushing 2 Altsåeeee....
Våknet tidlig i dag. 7 allerede. Har fått gjort endel husarbeid på mårran. Og når hundene våknet, tok jeg dem med og gikk tur.
Vel hjemme to timer senere oppdager jeg hva jeg glemte før vi gikk. Avoiding Eye Contact
Døra står åpen... Ikke bare ulåst, men åpen... Det første jeg tenker er jo såklart at noen har vært inne, men så husker jeg. Jeg stengte den aldri nå vi gikk Blushing 6
Godt jeg bor på bondelandet altså Diffident

Så har halsbåndene endelig kommet. Og tror du ikke at de har sendt feil størrelse til Alto? Muttering Så han ble fri gitt, får fortsette å gå med det halsbåndet som er så knappt at det egentlig er for lite. Åsså jeg som hadde gledet meg sånn til at han skulle få et pent halsbånd som faktisk passer. Det er jo makan som det han har da, men han trenger et større Sad 3
Men Pelle har hvertfall endelig fått sitt ezy-dog halsband da. Det Alto har var jo et som var sendt i feil størrelse da jeg bestilte til Pelle i høst.

Ingen kommentarer: