søndag, desember 23, 2007

Nattetur

Nå har jeg og Malin (eller Malin og jeg om du vil) vært to timer i skogen med hundene. Alto har badet i vært eneste myrvann han fant innigjennom, og det var ikke få etter den siste tidens regnvær.
Så når vi kom tilbake, ble han kastet i dusjen. Nå lukter det blomster av han, ettersom jeg har vært så ekkel å dusje han med Herbal Essenses

Så har vi sett ferdig The Stand (egentlig 6 bortkasta timer, menneh... )

Nå tror jeg kanskje at jeg får sove til natta, til tross for mye soving på dagen i dag. Har vært en smule deprimert og det motarbeider jeg med soving
Jaja, alt som hjelper, eller?

Tusen takk, snille Malin, for at du gidder å gå natteturer i skogen sammen med meg når jeg er i dårlig humør Det gjør en kjempestor forskjell for meg.

Ingen kommentarer: