mandag, desember 24, 2007

Julaften


Blir en stille dag i dag. Feirer alene med hundene *blæh*
Egentlig like greit, for jeg har ikke noe julestemning.

Var egentlig en smule deprimert, men så var søskenbarnet mitt innom på julebesøk, og vi hadde ettpar timers hundeprat her, og det hjalp godt på humøret :)

Åeh, så skulle jeg lage meg middag. Orker ikke lage ribbe til bare meg, så skulle lage medisterkaker og medisterpølser i stedet, så oppdager jeg at jeg har glemt å kjøpe potet *stønn*
Så nå lurer jeg på hvor jeg har gjort av nøkkelen til pappa si leilighet, for han kjøpte en stor sekk poteter dagen før han reiste til Strömstad... Så jeg kan enda berge årets julemiddag.

Hundene har fått hver sin pakke. De fikk åpne selv, noe jeg angret på når jeg så at det var 3 grisehaler i hver pakke. Jaja, har plukket fra dem noen haler så det ikke blir 3 dårlige mager her :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Julkramar till dig oxå Iris - och till hundarna.


/klem fra Ankie m hunde & familje